Kilka dni minęło i jest też spory postęp w pracach. Dno łodzi od środka zostało oczyszczone z resztek starej konstrukcji i wyszlifowane.
Stara, przegnita pawęż też wycięta. Zrobiliśmy nową pawęż ze sklejki 2x24mm i wkleilismy w miejsce starej.
Zrobiona jest też nowa kratownica pod podłogę. Wstępnie jest już przyklejona, teraz cała zostanie przylaminowana do dna, a wszelkie ubytki wyszpachlowane aby wszystkimi krawędziami dobrze przylegała do dna. Na rufie nie ma środkowego wzmocnienia bo tam będzie bak na paliwo (był tam poprzednio).
Dużo inspiracji co do kształtu kratownicy i wręg czerpaliśmy z forum na www.classicglastron.com W dziale projekty większość to wymiana właśnie podłogi Boczne komory chcemy wypełnić pianką i zrobić z nich komory wypornościowe. Założenie jest takie, że będą bardzo szczelne więc woda nie powinna tam sie dostawać.
Równolegle robiona jest też deska z rozdzielcza z zegarami i przełącznikami.
Gruntowny remont GLASTRON SSV-167 bowrider cz.3« poprzednia | następna »Gruntowny remont GLASTRON SSV-167 bowrider cz.1 |
---|