Witam!
Pozdrowienia dla wszystkich na czele z Adminem!
W styczniu 2015r w komentarzu pod ostatnim wpisem z kwietnia 2013 obiecałem niedługo następne zdjęcia. No i są!
Łódka zmieniła warsztat, znajduje się teraz na hali w naszej firmie.
Odbyła się kontynuacja prac na wysoki połysk:
1. Szpachlówka natryskowa
2. Szlifowanie długą pacą
3. Natryśnięcie żelkotu
4. Zamknięcie żelkotu szpachlowką natryskową
5. Zdjemowanie cytrynki: Szlifierka mimośrodowa P240 do P1500
6. Polerka
Oto przebieg i efekty:
Żelkociarka:
Następnie zaprojektowałem i zbudowaliśmy przyczepkę podłodziową. Oś jezdną zapożyczyłem z seicento, została przedłużona i poddana renowacji. Konstrukcja przyczepki z profili ze stali czarnej 355, elementy ruchome ze stali nierdzewnej.
Podgięty kształt ramy ze względu na ośkę:
Renowacja osi:
Wstępne złożenie przed cynkowaniem:
Po cynkowaniu:
Gotowa:
I na koniec pierwsza przymiarka żagli:
Następne zdjęcia oczywiście niedługo.
Część 1. Malowanie, płetwa mieczowa« poprzednia | następna »Część 14. Wykańczanie, takielunek |
---|