Kiedyś zrobiłem płetwy sterową i mieczową tak na surowo i były niedokończone (ciągle coś jest do roboty)
Wreszcie doczekały się swojej kolejki i bliżej im dziś do stanu gotowego.

Z racji na wątpliwości co do warstwy laminatu na krawędziach
postanowiłem je dodatkowo wzmocnić przez przelaminowanie.
Całość obustronie z zakładkami na krawędziach


Wykonałem wstępny szlif przed szpachlowaniem

Swoje wyroby pokryłem lukrem epoksydowo mikro balonowym

Po utwardzeniu szpachlówki zacząłem ją szlifować a gdy powierzchnia była optycznie płaska
porysowałem ołówkiem w kratkę i inne zyzaki.
Teraz to bym użył pudru lakierniczego.
.jpg)
Stopniowo powierzchnia zaczęła się wyprowadzać dlatego naniosłem nowe
wzorki i dalej szlifowanie
.jpg)
.jpg)
Potem pomalowałem obiekty raz z jednej raz z drugiej strony Bosmanem 54

Zamówiłem wcześniej wymierzone kółka ze stali nierdzewnej które będą stanowiły podkładki ślizgowe w mocowaniach.
.jpg)
Napunktowałem i nawierciłem otwory oraz zrobiłem w nich gzymki pod śruby
.jpg)

Teraz jak od szablonu przeniosłem co i jak nawiercić w płetwach.
Zużyłem spoy zapas wiertełek do stali które musiały poradzić sobie nie tylko z laminatem / stalą ale i epidianem z piaskiem.
Wewnątrz jest wypełniacz dookoła tulei obrotowej z piasku i E5 z PAC a konstrukcja pomiędzy dwoma blachami nie przewidywała pianki.
.jpg)
Zmatowiłem kółka od strony klejenia i na Epidian 5 z PAC przykleiłem.
Klej obficie wtłoczyłem też do otworów na śruby które potem wkręciłem pobijając mocno młokiem.
.jpg)
Wszystko zasmarowałem nadmiarem żywicy,
potem druga strona i zabezpieczyłem całość zabezpieczając folią przed wycieknięciem kleju.
.jpg)
.jpg)
Wstępnie przeszlifowałem a jak będe miał zawieszenie miecza i jarzmo sterowe to dopasuję i przepoleruję.
W takim stanie płetwy czekają na ostateczne pomalowanie i wklejenie mosiężnej tulei (tylko miecz)
Płetwy sterowej nie pokazuję bo została zrobiona taką samą metodą jak mieczowa.
.jpg)
| S650MS STUDZIENKA SILNIKA« poprzednia | następna »SUWKLAPA |
|---|
