Witam w trzeciej części artykułu o remoncie mojej łodzi. Zacznę od zbiornika paliwa który został wymalowany farba podkładową a następnie lakierem akrylowym - efekt ?? wygląda jak nowy !!
Przyszedł czas na wykonanie bakisty!! Do jej wykonania użyłem sklejki wodoodpornej liściastej 10mm. Konstrukcja będzie mieścić w sobie zbiornik paliwa w przedniej części, druga część przewidziana jest na tzw. pierdoły które ma się na łodzi.
	
	
	
Otwory zostały podniesione o 15mm żeby woda się nie wlewała.
	
	
	
	
Przed zalaminowaniem dokładnie spasowałem wszystkie elementy.
	
Wszystkie elementy bakisty zostały zalaminowane żywica + mata.
	
	
	
	
Wszystko skręciłem do kupy a połączenia zostały uszczelnione klejem do szyb samochodowych, później całą bakistę zalaminowałem jedna warstwą maty i żywicy.
	
	
	
Na dole została wklejona rurka do odpływu wody z pokładu do zęzy.
	
	
Na całą bakistę została położona szpachla z dodatkiem włókna szklanego, a następnie wyszlifowana papier 60/80/120/220 i 360 na wykończenie.
	
	
Przyszedł czas na lakierowanie górnej części lodzi. Wymyśliłem sobie że cała łódź będzie odnowiona w oryginalne i dlatego kolor jaki wybrałem to ekri.
	
	
	
	
	
	
Na koniec zdjęcie nalepek które wykonał mi kolega
	
| następna »REMONT ŁODZI WĘDKARSKIEJ TERHI TROLLER cz.2 | 
|---|



 
 



 
  
		