SzkutnikAmator.pl

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Stalowe Żaglowe Pasja 590 MS z aluminium PASJA 580 MS ALU cz.28. Spawanie wnętrza - MIG

PASJA 580 MS ALU cz.28. Spawanie wnętrza - MIG

Email Drukuj PDF

Zakładanie wzdłużników z prętów aluminiowych 5080/H111 średnicy 12mm i ich spawanie metodą MIG

Poprawiony: sobota, 18 kwietnia 2020 21:43  

Komentarze  

 
#1 TomaszL 2020-04-25 14:13
Czy to właściwa kolejność montażu? Wydawało mi się, ze pręty są w celu ułatwienia pasowania arkuszy blach poszycia na załamaniach. Tzn. na helingu montuje się ramy wręgowe (lub szablony), w załamaniach obgina się pręty i do nich spawa pasy poszycia, sąsiednie pasy nie są ze sobą bezpośrednio zespawane, łączą się za pośrednictwem pręta. Pozwala to "wygubić" niedokładności w trasowaniu blach poszycia.
 
 
#2 Pasja 590 MS ALU 2020-08-10 18:24
Założenia projektu przewidują zastosowanie prętów aluminiowych celem wyoblenia powierzchni burt. Jednym słowem celem jest uniknięcie kanciastej sylwetki jachtu jaka wychodzi, kiedy stosuje się jako materiał konstrukcyjny stal. Aluminium jest trudniejszym materiałem bo tu "nic na siłę"
 

Niestety nie masz uprawnień do komentowania artykułów. Komentarze dodawać mogą tylko zarejestrowani użytkownicy portalu.

Zaloguj się!

Newsletter: Co nowego?



Wiadomość HTML?


Info

Witryna SzkutnikAmator.pl została utworzona, jest prowadzona i utrzymywana przez szkutnię adamboats.pl oraz sklep żeglarski SZTORMIAKI.PL

Wszelkie prawa zastrzeżone.