SzkutnikAmator.pl

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home JOLLENKREUZER 20 ER Kadłub z zewnątrz

Kadłub z zewnątrz

Email Drukuj PDF

Na zdjęciach poniżej pokazuję poszycie zewnętrzne.

Mam pytanie, co zrobić z popękanymi deskami. Wymieniać fragmenty i łączyć je „na styk” czy wymieniać całe odcinki?

Na forum wyczytałem, że wszelkie połączenia poszycia z wręgami powinienem wykonać klej na wręgę do tego deska wiercić otwór przez deskę i wręga w to kołek dębowy (oczywiście na klej) i tak jakimś sposobem dociskać ze sobą. Słusznie??

co z miejscami gdzie obecnie są metalowe łączenia? Wydaje mi się, że lepiej je wyciąć i zasklepić kołkiem dębowym??

Widok ogólny z boku

Increase

Dziobnica i poszycie przy niej wyciąć czy wymienić po całości??

Increase

Takie fragmenty popruchniałe z dziurami nie ma chyba sensu wycianć tylko po całości wymienić??

Increase

Co robicie z takimi popękanymi deskami? Wypełniać czy wymieniać?

Increase

Increase

Increase

dziobnica z 2 strony

Increase

 

 

Poprawiony: wtorek, 05 lipca 2011 16:20  

Komentarze  

 
#1 paweł p 2011-07-13 19:07
JUŻ CI NIE ZAZDROSZCZĘ
 
 
#2 Bartek 2011-07-20 09:08
Ha ha jak to nie!! Babcia ma już piękny domek - niebieski namiot 9x3m w tym tygodniu dokończę demontaż kabiny. Po weekendzie ściągam pierwszy transport dębiny na wręgi. Radość w piersi rośnie !!!
 

Niestety nie masz uprawnień do komentowania artykułów. Komentarze dodawać mogą tylko zarejestrowani użytkownicy portalu.

Zaloguj się!

Newsletter: Co nowego?



Wiadomość HTML?


Info

Witryna SzkutnikAmator.pl została utworzona, jest prowadzona i utrzymywana przez szkutnię adamboats.pl oraz sklep żeglarski SZTORMIAKI.PL

Wszelkie prawa zastrzeżone.